۰۲۱۵۶۳۹۲۰۰۱ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۲۱۰

کمپرسور اسکرو تسمه ای

10 / 10
از 3 کاربر

کمپرسور اسکرو تسمه ای از رایج ترین نوع کمپرسور میباشد که از آن در صنایع استفاده میشود. درست است که انتقال قدرت در این نوع کمپرسور از طربق تسمه انجام میشود ولی راندمان کاری بسیار بالایی دارد. کمپرسور اسکرو تسمه ای قابلیت بکارگیری واحد های هواساز بزرگتر از حد معمول و استاندارد را دارد که در سایر کمپرسورها وجود ندارد. پولی ها و الکتروفن های به کار رفته در کمپرسور اسکرو تسمه ای نیز از بالانس دینامکی بسیار خوبی برخوردار میباشند که از مهمترین ویژگی آن به شمار میرود.

در کمپرسور اسکرو تسمه ای به دلیل عایق بندی های بسیار مناسبی که وجود دارد باعث کاهش ایجاد آلودگی های صوتی و همچنین طول عمر بالای دستگاه شده است.

از بزرگترین و مهمترین مزیتهای کمپرسور اسکرو تسمه ای باید به سهولت تعمیر آن اشاره کرد. دسترسی به قطعات و بخش های مختلف این کمپرسور اسکرو بسیار راحت میباشد و  همین موضوع تعمیر آنرا راحت تر کرده است. در بسیاری از کمپرسورهای دیگر اینگونه نیست و برای دسترسی به بخش های آسیب دیده باید چندین قطعه را باز نمود که این خود کاری دشوار و زمان بر است.

جدول ظرفیت کمپرسور اسکرو تسمه ای

مصرف انرژی کمپرسور اسکرو تسمه ای نسبت به کمپروسرهای مشابه به دلیل هوادهی بسیار مناسب پایینتر است. همین موضوع نیز باعث شده تا این دستگاه در رده دستگاه های کم مصرف قرار بگیرد. هنگامی که کمپرسور اسکرو تسمه ای در حالت بی باری نیز قرار دارد مصرف انرژی پایینی دارد.

به هنگام باز کردن درب های کابینتی دستگاه هیچگونه افزایش دمایی وجود نخواهد داشت و به راحتی میتوانید برای انجام کارهای گوناگون درب های آن را باز و به انجام کار بپردازید. الکتروموتورهای به کار رفته در این کمپرسور اسکرو از بالاترین استاندارد ها برخوردار است و استانداردهای CE را در دورهای مختلف کسب کرده است.

کمپرسور اسکرو تسمه ای نصب بسیار آسان و سریعی دارد و نیاز نیست تا مانند سایر کمپرسورها متحمل زحمات فراوانی شوید. نصب این دستگاه از طریق یک برق ورودی و همچنین خروجی هوای فشرده انجام میشود. در برخی از انواع این کمپرسور سیستمی تعبیه شده است که در هنگام عدم مصرف دستگاه به صورت خودکار متوقف میشود.

ویژگی های کمپرسور Orbit Air:

-سیستم انتقال قدرت به صورت تسمه ای و پولی می باشد. پولی ها به صورت استاندارد و بالانس استاتیک و دینامیک ساخته شده است و کمپرسور مجهز به تسمه سفت کن اتوماتیک می باشد.

-ایرند(واحد هواساز) ساخت شرکت Rotor Comp آلمان می باشد.که راندمان بالایی دارد با مصرف انرژی کم،لرزش کم و کارایی بالا

- الکتروموتور اروپایی می باشد.

- قطعات تابلو برق ساخت شرکت زیمنس با کیفیت بالا مونتاژ شده است.

-کنترلر لمسی با قابلیت های بسیار و کیفیت بی نظیر 

- مجهز به فن جداگانه برای خنک کاری الکتروموتور 

- رادیاتور با ظرفیت بالا جهت خنک کاری بهتر و استفاده از ترموستات روغن برای کنترل دما و گردش به موقع و سریع روغن و محافظت کمپرسور در هوای سرد در لحظه ی استارت 

-استفاده از لوله های هیدرولیک به جای شیلنگ و اتصالات که تماماٌ ساخت آلمان می باشد.

- کابینت و کاناپه از ورق های ضخیم ساخته شده و درب ها مجهز به قفل می باشد.جهت سهولت در دسترسی به قطعات 

- استفاده از عایق الاستومری سازگار با محیط زیست جهت کنترل دما و صدا

- تمامی فیلتر ها ساخت Mann Filter آلمان می باشد.

- مجهز به ترموستاتیک ولو

- چیدمان قطعات کمپرسور به نحوی می باشد که باعث سهولت سرویس می باشد.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :